Athena Niche Perfume

-NİŞ PARFÜMLERİMİZ-


-Collection of Beauty-

-Athena Glamour  ( For Woman ) (No:2)
Üst Nota: Çilek,Ahududu,Armut,Bergamut,Calabria,Portakal
,Mandalin,Calone
Orta Nota: Datura Çiçeği,Şakayık,Portakal çiçeği,Yasemin,Çin yasemini
Dip Nota: Endonezya Paçuli Lifleri,Beyaz Misk,Paçuli,Sedir,Yosun,Vanilya
Glamour Anlamı: Latinceden ingilizceye geçen bir kelimedir.Çekici ve göz kamaştırıcı anlamını taşır…

Athena Ferentina  (For Woman ) (No:3) 
Üst Nota: Kan Portakalı,İris,Neroli 
Orta Nota: Coumain,Myrrh,Tütsü
Dip Nota: Sandal Ağacı,Misk,Vetiver
Ferentina Anlamı: Latince su ve güzellik tanrıçası demektir…

Athena Elysion (For Woman) (No:5) 

Üst Nota: Tuberose (Sümbülteber) ,Jasmine (Yasemin)

Orta Nota: Lily (Zambak) 

 Dip Nota: Baharat Notaları 

Elysion Anlamı: Latince yer altı cenneti demektir.

-Collection of Gentelmen-

-Athena Sillage (Unisex) (No:4)
Üst Notası: Acı Badem,Safran
Orta Notası: Egypt Yasemini,Sedir
Dip Notası: Misk,Odunsu Notalar,Amber

Sillage Anlamı: Yanınızdan geçen özel birinin yada sıradan bir kişini arkasında bıraktığı koku izinin latince anlamıdır…

Diğer bir anlamı ise parfümü kullanan kişinin geçerken arkasında bıraktığı koku izine denir…

Athena Olentia (Unisex) (No:1)
Üst Nota: Acı Portakal,Lavanta
Orta Nota: Adaçayı,Nane,MuskMallow
Dip Nota: Amber,Beyaz Misk,Sedir,Rom
Olentia Anlamı: Latince Güzel ve Sert kokan demektir...

 NİŞ PARFÜMLERİ DİĞER   PARFÜMLERDEN AYIRAN ÖZELLİKLER   NELERDİR?
Parfüm sektörü son yıllarda oldukça hareketli ve bereketli günler geçiriyor. Neredeyse gün aşırı piyasaya yeni bir parfüm çıkıyor. Her yerde tanıdık kokular burnumuza geliyor… Yanımızdan geçen birinin parfümünü bile tahmin edebiliyoruz çoğu zaman. Çünkü bu seri üretim parfümlerin satış ağı o kadar geniş ki, kullanmasanız bile denemeniz için kolunuza ‘bir fıs’ kesin sıkılmıştır! Oysa parfümün özü bu kadar genel geçer değildir. Parfüm, size kendinizi özel hissettirmeli ve duygularınızı harekete geçirmelidir… İşte tam de bu sebepten yani seri parfüm üretimine alternatif olarak üretilen lüks, sınırlı sayıda, çok değerli içeriklere sahip parfümlere ‘niş’ parfüm diyoruz. Genelde niş parfüm üreticileri, sadece ve sadece parfüm üzerinde uzmanlaşmış, kuruluşları çok eskiye dayanan parfüm evleridir.

Niş parfüm üreticilerinin amacı mümkün olduğunca çok satmak değil, sınırlı ve belirli bir kitleye ulaşmaktır. Bu parfümlerin içerikleri daha değerli ve pahalıdır, dolayısıyla fiyatları yüksektir ve her yerde bulunmazlar. Rafine, incelikle işlenmiş, parfümde duymaya alışık olmadığımız notalar, kullanılan hammaddelerin kalitesi ve çeşitliliği niş parfümlerin temel özelliğidir.

Niş parfümlerin genel özellikleri:
– Koleksiyon ürünler gibi sınırlı sayıda üretilirler ve çok az noktada satışa sunulurlar.
– Dünyaca ünlü parfümörler tarafından kokular tasarlanır ve bu kokularda sentetik içerikler yerine doğal ve nadir bulunan çiçekler, meyveler, pahalı esanslar kullanılır.
– Şişe tasarımları özel ve eşsizdir. Kokular değişse bile niş parfümlerde şişe tasarımları pek değişmez.
– Fiyatları diğer parfümlere göre çok daha yüksektir.
– Niş parfümlerin genelde bir doğuş öyküleri ya da birine veya bir şeye ithaf edilmişliği vardır.
– Niş parfümler için en iyi reklam, kendi itibarlarıdır. O yüzden medyada fazla ilanları çıkmaz.
– Niş parfümler, bir tüketim aracı olmaktan çok, sanattırlar. Kişisel imza gibidirler.